Aller Service

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde dit køb af abonnement i 14 dage. Fortrydelsesfristen regnes fra det tidspunkt, hvor du har modtaget dit første blad. Ønsker du at fortryde, skal du underrette os om, at du har fortrudt aftalen. Fortrydelsesretten er overholdt, hvis du sender din meddelelse om fortrydelse, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Anmodning om fortrydelse af dine køb skal meddeles til Kundeservice. Kundeservices kontaktoplysninger er oplyst under punktet ”kontakt”.

Du kan kun bruge din fortrydelsesret, hvis du endnu ikke har taget dit abonnement i brug. I praksis betyder det, at du ikke har brudt emballagen på bladet. 

Du skal returnere bladet inden udløbet af de 14 dage. Det er vigtigt, at forsendelsen forsynes med porto, som du selv skal betale. Du hæfter for en eventuel forringelse af bladet, hvis du ikke kan tilbagesende det til Aller Media A/S i ubrudt emballage.

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig. Dog ikke administrationsgebyrer eller særlige portoomkostninger ved levering i udlandet inkl. Grønland og Færøerne.

Tilbagebetalingen vil ske uden unødig forsinkelse. Vi gennemfører tilbagebetalingen uden tillæg af gebyrer. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller indtil du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne med dit kundenummer til følgende adresse:

Aller Media A/S, Havneholmen 33, 1561 København V., att. Kundeservice

"Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer: [noter ugeblad/ magasin/produkt]

Bestilt den [dato]:
Dit fulde navn:
Din adresse:
Dato for underskrift:
Samt underskrift hvis sendt pr fysisk brev"

Køb af abonnement til Pling består udelukkende af digitalt indhold, som ikke leveres i fysisk form. Du accepterer således, at du fraskriver dig dine 14 dages fortrydelsesfrist ved køb af abonnement.